viernes, 22 de enero de 2010


Hola,
Començo aquest blog amb
el traball de Barcelona.
Aqui penjarem totes les
fotografies que fem durant
la nostra esperiencia per
Barcelona i explicare les
meves sensacions despres
d'haver fet aquest traball.
Penso que es un traball prou
interesant i que no nomes
l'hi treurem profit didactic,
si no que tambe per a la
nostra vida, ja que molts
dels meus companys inclosa
jo, encara no sabem el que es anar sols per Barcelona.
Aqui comença la meva experiencia en el blog i en el meu traball!
Espero poder treure el maxim profit!
Tamara Campos


2 comentarios:

  1. Hi Tamara: I'm very happy because of your blog. But, I'm even more surprising that you have deciced to start it traveling in Barcelona.
    Marvelous! wonderful! Enjoy it.

    I'm expecting.

    ResponderEliminar
  2. Hola, Tamara. Mira, aquest dissabte podràs trobar molts arguments sobre els transgènics en el taller de Som lo que sembrem del FSCat. En el meu bloc "Punts de Vista" he penjat avui hora i aula, a la Univesitat de Barcelona. Ens veiem, espero!
    Una salutació,
    àngels

    ResponderEliminar